Asistent/ka prodeje – Obsluha prodejny OSTRAVA
Náplní tvé práce bude prodej medových dobrot, příprava kávy a dalších nápojů, doplňování zboží a udržování čistoty a příjemné atmosféry v provozovně.
Mám zájem o pozici
Požadujeme
- SOU případně SŠ vzdělání (vhodné i pro absolventy)
- Přátelského a týmového ducha, motivaci a empatii s pracovním týmem
- Vysoký stupeň verbální komunikativnosti
- Příjemné vystupování, přirozenou ochotu jednat s lidmi
- Pracovitost, pečlivost, zodpovědnost, spolehlivost
- Základní znalost práce na PC (administrace a evidence zboží v systému)
- Aktivní přístup, chuť rozvíjet se a učit novým znalostem
- Ochota absolvovat práci v systému víkendů
- Bydliště v dojezdové vzdálenosti OSTRAVA
- Čistý trestní rejstřík
Náplň práce
- Komunikace a péče o zákazníky – poskytování produktového poradenství
- Obsluha zákazníků prodejny a mini kavárny, práce s pokladnou
- Průběžné doplňování zboží, označení a prezentace na prodejně
- Péče o vzhled prodejny, provozní logistika obchodu
- Procesní prodejní administrativa
- Týmová spolupráce se skladem, marketingem a vedoucími pracovníky
Nabízíme
- Dlouhodobou pracovní spolupráci se zázemím silné, prosperující a stabilní společnosti
- Možnost získat zkušenosti a budování značky u jednoho z největších oborových výrobců v ČR
- Nenáročnou práci s minimem stereotypů, na plný úvazek, ve dvousměnném režimu
- Individuální zaškolení na pozici a průběžná provozní a produktová vzdělávání
- Přátelský kolektiv zaměstnanců, zkušený pracovní tým a rozumné vedení firmy
- Odpovídající mzdové ohodnocení
- Stravenkový paušál v hodnotě 106 Kč/směna
- 5 dní dovolené navíc
- Termín nástupu 01.01.2026
